The Odyssey continues....

I'm not breaKing, Just gotta keep goIng

Teruja Dan Lucu Pun Ada

Petang ni, aku sangat teruja sebab kawan aku merangkap jiran tetangga kluster, Ijad terpilih untuk persembahan malam ko-k. Tahniah dan syukur. Nasib kaulah amik senamrobik sebagai kursus universiti. Aku sangat gembira, ketawa kah kah kah..kah, rasa lucu dan tak dapat menahan perasaan terharu aku.


Adakah gayanya seperti pakcik-pakcik ni.? oh tidak!


Kalau ala-ala high school musical... layan je lah.


Aku tak sabar sangat nak tengok tarian tu. Macam mana formasi yang akan dibuat. Adakah ala-ala High school musical. Dengar-dengar dah siap buat ‘reherseal’. Bukan setakat tu, kena duduk barisan depan sekali. Kah… kah.. kah.. aku suka hati aku. Meriah betul malam tu nanti, macam-macam persembahan. Aku dah ready dengan kamera nak ambil beberapa shot. Kawan-kawan sekalian, jangan lepaskan peluang sekali seumur hidup ni untuk melihat persembahan kawan kita yang macho dan banyak ‘girlfriends’ ni. Untuk roommate saya, macam mana la dengan persembahan gitar akustik tu nanti.. Takkan nak main lagu twinkle-twinkle little star kan?
(Dulu Mr Socrates Smez pernah jadi ketua masa sekolah tadika.)

11 comments:

persembahan gitar akustik?..wow!

 

bile? bg detail sket. aku pn nak g bg semangat kat ijad. hahaha. lwkla.

 

Piza> Biasa la kan, yg ambil gitar kena perform kat DTSP nanti. Teruja ka?
( kenapa piza pulak?)
Anilrah> Tak dapat details lagi. Tapi InsyaAllah akan menjadi kenyataan. Tungguuuuu.

 

yup..truja..giler macho sape main gitar..haha..nape piza?emm..ntah`

 

dah agak dah budak pompuan suka laki yang main band, tak kisah main ap. Abang saya ada.. nak kenal?

 

ulat bulu dah naik dauuuunnnnn! hahahaa

 

alamak.lina pun nk ke?sabo2 jgn jeles...:P

 

Tapi aku rasa abg aku x brp sesuai dgn jiwa korang. Lagipun dia 5x hensem dr aku dan byk girlfriends.

 

da sorang girl ni ckp..xleh abg, ambk adik dia pun ok..org tulah sruh smpaikan..errr..no komen.hehe~

 

Adik dia ni x betui sket... err bnyk la. sebab tu la dia macam tu. Kalau tak, perangai dia 2x5 dgn abg dia.