The Odyssey continues....

I'm not breaKing, Just gotta keep goIng

Thank you to those who mark my life.



Thank you to those who mark my life.

Mak and Abah thanks for calling, raising me and understanding my feelings since I was born and also Werm, Shila, Mamu, shawal, KaV, KA, Dila, Mas, budak comel, Kolem, Ila, Siti, Ameen for the wishes and your prays. Not forgotten Ijad and Kashah. Serius aku segan gile bila korg bagi aku kek. Sebelum ni aku dapat pepsi meletup dgn tepung. Tapi kali ni buat aku betul-betul terharu nih. Fahmi, knp la ko blk awal dah la ko yg request, kan dah melepas dinner.

So far, I ever and will never regret just because i will to express both my negative and positive feelings. I just try my best to not easily getting jumpy.
Thanks for sharing the journey of developing this body and soul with me .To my parents thanks for raising me and understanding my feelings. What is more, I am seeking for Your bless.

"Aku ingin merentas langit cita-citaku, harap kita kan bertemu"

2 comments:

wahhhh... bestnya dapat kek sambut ari jadi.... aku kat cini kurang bernasib baik ja.. huhuhu.. setiap taun ari jadi kat uitm nie mesti tgh exam profesional... sapa pun tak sambut...huhuhu.. termasuk aku sendiri pun tak sambut...huhuhu... dapat wish ja.... taun nie pun sama ari jadi aku jatuh hari kedua profesional exam.... huhuhuhu.... semoga panjang umur... gud luck....

 

wahhh, bestnye dpt kek. hepi belated birthday. semoga pnjg umor dan dimurahkan rezki.

semoga dengan naiknya 1 tangga umur, bertambah la amalan yang akan dilakukan.

amin..

salam tahun baru cina. (betoi ke aku wish mcm ni)

xde hadiah sbb Petronas x masuk duit lg.
amik la surfer 8 sebagai hadiah

:D