The Odyssey continues....

I'm not breaKing, Just gotta keep goIng

STEADY..... tarik nafas, mula!

Blur, no direction and empty.
Itulah keadaan aku sekarang. Tengah tulis thesis ni. Partner aku sedang seronok bercuti di kampung. Aku tak tahu nak buat macam mana. Yang ada hanyalah laptop, kepala otak aku dan application manual. Alangkah indahnya hidup kalau di depan mata aku ada senaskah buku berkulit hijau sambil memerhati hati ayat di dalamnya satu persatu. Aku tak berpeluang, hanya mampu melihat dari dekat. Apa yang aku nak nak buat, semuanya bergantung kepada aku. Itu bagus dan memang aku seronok tergelak sampai nak muntah.

Sedih? Pilu? Sendu? Seronok tak terkata?... apa-apa je lah.

Yang penting control handsome sambil tulis thesis ni. Ho ho...Padan dengan muka sendiri. sorry, spec ni yang padan lah!

STEADY!




Jangan sampai bakar diri sendiri dah.


Lepas ni aku teringin nak post pasal PGCE 2009. Tertunggu juga kalau ada blogger lain yang nak post pasal ni.

6 comments:

aq tggu ko post sal pgce..aq tlg komen je..malas nk mgarang..heee

 

lagi satu komen..lawa spek..ok skit dr spek ejad tu..heee..

 

2 @ 3 hari lg aku post. Ak pun malas siot nak menulis. lawa ke? hehe.

 

hahaha. aku pn mls nak post blog skrg. aku rase mcm nak post je fyp aku ni kt blog. padan muke korg. berbulu mate nak bace

arghhh, reka surat cinta lg best.

 

mampu ke post?.. bnyk beb. lain la aku. ak nk bt fyp ternipis di dunia. haha.. tp cam mustahil.

 

jgn lma sgt tarik nafas.. nanti semput pulak... hahahahah.... macho nmpak.... bila nak post calon bini.. hahahaha.....